به گزارش ایسنا، ایجاد ارتباط مستقیم میان کارفرمایان و کارجویان هدفی است که برگزارکنندگان این رویداد دنبال میکنند تا کارجویان ارتباط مستقیم با مدیران منابع انسانی سازمانهای گوناگون داشته باشند. زیرا حضور صنایع و سازمانهای مختلف در محیط دانشگاهی به شکلگیری ارتباط بین سازمانها و دانشگاهیان کمک میکند.
فراهمکردن فرصتی برای دانشجویان و فارغالتحصیلان برای تجربه مصاحبههای شغلی و ارائه فرصتهای کارآموزی و استخدام سازمانهای حاضر در جشنواره کار و امکان ارسال رزومه نیز از دیگر اهداف برگزاری این رویداد است.
کار و کارآفرینی یکی از بخشهای این رویداد است که شرکتها در این بخش به معرفی خود و فرصتهای شغلی میپردازند. همچنین مصاحبه حضوری با مدیران شرکتهای صنعتی، دانشبنیان و استارتاپها از دیگر بخشهای این رویداد است. همچنین برای ارتقاء سطح توانمندی افراد کارگاههای تخصصی نیز برگزار میشود.
بر اساس اعلام معاونت علمی، نخستین دوره این جشنواره با حضور بیش از ۷۰ سازمان شامل شرکتهای صنعتی، دانشبنیان، استارتاپها و شتابدهندهها برگزار شد و بیش از ۷۵۰ جایگاه شغلی در نمایشگاه کار تعریف شد. دومین دوره این جشنواره نیز با حمایت ستاد فرهنگسازی اقتصاد دانشبنیان معاونت علمیوفناوری ریاستجمهوری و با هدف نزدیکی آن به استانداردهای جهانی نمایشگاههای کار با ارائه نوآوریهای جدید برگزار میشود.
انتهای پیام