استقرار استارتاپ‌های برتر رویداد فناورانه صنعت نفت در پارک فناوری ری

به گزارش ایسنا، عرفان ریاحی امروز در گردهمایی شرکت‌های دانش‌بنیان و استارتاپ‌های صنعت نفت و ارائه نیازهای فناورانه اظهار کرد: ۵۷۰ شرکت برای حضور در این رویداد و ارائه نیازهای فناورانه ثبت‌نام کرده‌اند که ۲۱۵ شرکت از طریق داوری و مابقی با معرفی صندوق نوآوری و شکوفایی در این رویداد حضور یافته‌اند.

وی خاطر نشان کرد: اهداف این رویداد شامل به هم‌رسانی و حل چالش تقاضا، شناسایی استارتاپ‌ها و توسعه فناوری در صنعت نفت است.

ریاحی تاکید کرد: برخی از استارتاپ‌های منتخب در این رویداد در پارک فناوری صنعت نفت واقع در ری مورد حمایت وزارت نفت قرار خواهند گرفت.

وی اضافه کرد: علاوه بر آن چالش‌های ارائه‌شده از چهار شرکت زیر مجموعه نفت به تعداد ۸۹۱ چالش در این صنعت دریافت شده است که در رویداد دو روزه گردهمایی شرکت‌های دانش‌بنیان و استارتاپ‌های صنعت نفت معرفی خواهند شد.

مدیر کل امور فناوری وزارت نفت یادآور شد: رویکرد جدید وزارت نفت رویکردی ساختارمند برای حمایت از فعالیت‌های دانش‌بنیان است.

وی با اشاره به راه‌اندازی پارک فناوری در صنعت نفت با بیان این که این پارک در منطقه ری راه‌اندازی می‌شود، اظهار کرد: در این پارک مجموعه‌ای از اکوسیستم‌های دانشی و فناوری ایجاد می‌شود و وزارت نفت در شکل‌گیری این زنجیره نقش بسزائی دارد.

ریاحی همچنین خاطر نشان کرد: شناسایی و ارزیابی شرکت‌های دانش‌بنیان و استارتاپ‌ها و شفاف‌سازی تقاضا و به هم رسانی عرضه و تقاضای فناوری از جمله اهداف برگزاری این گردهمایی به شمار می‌رود.

انتهای پیام

از مرگبارترین قحطی‌های ایران چه می‌دانید؟
هم اکنون بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × چهار =

دکمه بازگشت به بالا