اولین واحد تولید آرد کامل در استان مرکزی به بهره برداری رسید

ظرفیت اسمی این واحد تولیدی ۳۶۰۰۰ تن در سال است که در بهمن ماه سال گذشته پروژه آن کلید خورده و در بهمن سال ۹۸ به بهره برداری رسیده است.

این واحد تولیدی برای ۱۵ نفر به صورت مستقیم و برای ۳۰ نفر به صورت غیر مستقیم اشتغالزایی می کند. همچنین ۱۰۰ میلیارد ریال کل اعتبار سرمایه گذاری شده در این طرح بوده است.

استاندار مرکزی در آیین افتتاح و بهره برداری از این طرح، اظهار کرد: این کارخانه تنها یک کارخانه تولید آرد نیست، بلکه یک کارخانه تمام استاندارد برای فرآوری و تبدیل گندم به آرد و نانی است که می تواند خاصیت های زیادی داشته باشد.

سید علی آقازاده افزود: خوشبختانه این کارخانه با همه استانداردها و حتی بیشتر، تمام ماشین آلات مورد نیاز خود را به صورت تمام ایرانی تولید می کند و بر همین اساس می تواند الگوی خوبی برای کسانی که خواهان راه اندازی چنین کسب و کارهایی هستند، باشد. این کارخانه علاوه بر تولید فرآورده های آردی، سیلوهایی با ظرفیت ۳۰ هزار تن هم ساخته است که سبب شده یکی از بهترین پروژه های افتتاحی استان در پایان ماراتن دهه فجر امسال باشد.
.
وی با بیان اینکه فرآورده‌های تولیدی این کارخانه صد در صد مورد تایید مردم و مجموعه استان است، تصریح کرد: این کارخانه یکی از منحصر به فردترین کارخانه های تولید فرآورده های آردی است و توانایی تولید انواع نان های سنتی و حجیم را دارد.

آقازاده در ادامه به کلنگ زنی مجتمع خدماتی بین راهی استان در کنار این کارخانه تولید آرد کامل اشاره کرد و گفت: در گذشته مجتمعی از سمت تهران در استان وجود نداشت که خوشبختانه با شروع عملیات ساخت و ساز این مجتمع در مسیر پیشانی استان مرکزی می توانیم در آینده و احتمالا تا پایان سال ۱۴۰۰ شاهد راه اندازی این مجتمع کارآمد در این قسمت از استان باشیم.

احداث ساختمانهای بی‌کیفیت ادامه دارد
هم اکنون بخوانید

استاندار مرکزی خاطرنشان کرد: تکمیل و تجهیز این مجتمع به اعتباری در حدود ۲۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد و در نظر داریم جایگاه سوخت و سهمیه کافی فراورده های نفتی را هم برای این مجتمع در نظر بگیریم.

به گزارش ایسنا، کلنگ زنی مجتمع تفریحی، گردشگری و خدماتی میرزا حسن آشتیانی در زمینی به مساحت ۶۲۹۵۲ مترمربع و با اعتباری بالغ بر ۱۶ میلیارد تومان و مجتمع خدماتی بین راهی عارف بهمنی، بهره برداری از دو پروژه آبرسانی به ۶ روستای شهرستان آشتیان و افتتاح خط دوم کارخانه مدرن، از جمله اعتماد نو به نقل از برنامه‌های استاندار مرکزی در سفر نیم روزه خود به شهرستان آشتیان بود.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × دو =

دکمه بازگشت به بالا