آخرین نتایج رتبه‌بندی سمن‌های جوانان/ تایید شماره حساب سمن‌ها برای دریافت کمک‌های مردمی

سجاد سالک در گفت‌وگو با ایسنا با بیان اینکه فرایند رتبه بندی سازمان‌های مردم نهاد جوانان کشور در ۱۵ استان کشور به پایان رسیده و در سایر استان‌ها نیز در حال انجام است، گفت: نتایج این رتبه بندی در نهایت در جشنواره‌ای تحت عنوان «اتفاق ۳» اعلام خواهد شد. همچنین طرح رتبه بندی سازمان‌های مردم نهاد کشور با هدف ترسیم وضعیت فعالیت سمن‌های جوانان درکشور انجام شده است.

وی با بیان اینکه سازمان‌های مردم نهاد جوانان هم از لحاظ کیفی و هم از لحاظ کمی مورد بررسی قرار می‌گیرند تصریح کرد: سمن‌های برگزیده هر استان نیز براساس شاخص‌های معین شده معرفی خواهند شد.

مدیرکل مشارکت‌های اجتماعی وزارت ورزش و جوانان با اشاره به فعالیت سازمان‌های مردم نهاد جوانان همزمان با وقع سیل در استان سیستان و بلوچستان نیز توضیح داد: با وجود فعالیت چشمگیر اعضای سمن‌های جوانان در کمک‌رسانی به مردم سیل زده، شبکه امداد و نجات سازمان‌های مردم نهاد جوانان هنوز تشکیل نشده است که حادثه اخیر موجب شد جوانان برای تاسیس هرچه سریع‌تر این شبکه ملی اقدام کنند.

سالک افزود: یکی دیگر از اتفاقات مهم، حضور نماینده سمن‌های جوانان در جلسه ستاد مدیریت بحران همزمان با وقوع سیل بود که این موضوع نشان‌دهنده توجه به ظرفیت جوانان و اعضای سمن‌ها در هنگام وقوع بحران‌هاست. همچنین با همکاری هلال احمر شماره حساب سازمان‌های مردم نهاد جوانان نیز به عنوان حساب معتبر جهت جمع‌آوری کمک‌های مردمی پذیرفته شده است.

انتهای پیام

تکذیب کمبود ۴۰۰ قلمی دارو در کشور/ لزوم بازتعریف ماموریت داروخانه‌های هلال‌احمر
هم اکنون بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × 4 =

دکمه بازگشت به بالا