لزوم تسریع در روند اجرایی پروژه تصفیه خانه شیرابه سراوان

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای وزیر کشور در حاشیه سفر سه روزه خود به استان گیلان با همراهی مسئولان استانی، از سایت زباله و روند اجرایی پروژه تصفیه خانه شیرابه زباله سراوان رشت بازدید و بر لزوم تسریع در روند اجرایی این پروژه تاکید کرد.

بابک دین پرست در این بازدید که با همراهی معاونان امور عمرانی و اقتصادی استاندار گیلان انجام شد، از نزدیک در جریان اقدامات مسئولان استانی و شهرستانی در راستای احداث تصفیه خانه شیرابه زباله سراوان و ساماندهی سایت دفن زباله سراوان قرار گرفت.

وی با بیان اینکه شواهد موجود نشان دهنده روند رو به جلوی این پروژه است، تاکید کرد: لازم است با تداوم پیگیری مسئولان استانی و شهرستانی شاهد تسریع در روند اجرایی این پروژه و در نهایت رفع کامل دغدغه های مردم منطقه باشیم.

علی اوسط اکبری مقدم، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گیلان نیز در حاشیه این بازدید با تشریح اقدامات صورت پذیرفته در راستای رفع مشکلات و مسائل بهداشتی و زیست محیطی سایت زباله سراوان، گفت: اعتبارات مناسبی برای ساماندهی سایت زباله سروان اختصاص یافته و همه مسئولان استانی و شهرستانی با تمام توان پیگیر ساماندهی این سایت هستند.

وی با اشاره به برگزاری جلسات مستمر هفتگی با حضور دستگاه های اجرایی و نظارتی ذیربط در استانداری گیلان، خاطرنشان کرد: عملیات اجرایی تصفیه خانه شیرابه سراوان با سرعت خوبی روندی رو به پیشرفت دارد.

انتهای پیام

اولین اوراق گام به ارزش ۱۰۰۰ میلیارد منتشر شد
هم اکنون بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه − دو =

دکمه بازگشت به بالا