۲ پژوهشکده "چشم" و "علوم اعصاب" ایجاد شود

به گزارش ایسنا، دکتر زالی، رییس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با اشاره به تاسیس پژوهشکده چشم و علوم بینایی و پژوهشکده علوم اعصاب و شناخت بعنوان دستور چهل و پنجمین جلسه شورای دانشگاه، تشکیل نهادهای عمومی مبتنی بر استراتژی دانشگاه را گامی در جهت نهادسازی و ایجاد زیرساخت متناسب با اعتماد نو به نقل از برنامه دانست و افزود: نقشه آکادمیک تمایز دانشگاه ترسیم شده تا به سمت همگون‌سازی رشد علمی حرکت کنیم. دانشگاه از منظر تولیدات علمی در حوزه چشم و علوم بینایی، سرآمد است و همین افتخارات موجب شده برای ایجاد یک پژوهشکده اقدام کنیم.

دکتر افشین زرقی، معاون  تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی نیز حوزه چشم و علوم اعصاب را از منظر برونداد پژوهشی و منحصر به فرد بودن در منطقه و مطالعات بین‌المللی، از نقاط برجسته دانشگاه اعلام کرد و افزود: سه مرکز به حوزه چشم و علوم بینایی و سه مرکز به حوزه علوم اعصاب و شناخت اختصاص دارد که دارای شرایط تشکیل پژوهشکده هستند.

وی عنوان کرد: در مرکز چشم و علوم بینایی ۹ نفر از ۱۰ نفر برتر در این حوزه، فعال هستند و در مرکز علوم اعصاب و شناخت ۴ نفر از ۶ نفر برتر این حوزه، فعالیت می‌کنند.

دکتر زرقی همچنین درخواست استقلال بودجه مرکز تحقیقات جراحی مغز و اعصاب عملکردی را نیز در این جلسه مطرح کرد.

انتهای پیام

راهکارهایی برای ارتقای ایمنی بیمار در بیمارستان‌ها
هم اکنون بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

9 − نه =

دکمه بازگشت به بالا