بهترین و بدترین نمادهای ۲۰۱۹

به گزارش ایسنا به نقل از فوربس، بازارهای بورس، امسال را با عملکرد بسیار خوبی پشت سر گذاشتند تا جایی که از ابتدای امسال تاکنون شاخص “اس اند پی ۵۰۰” بیش از ۲۷ درصد رشد داشته است.

نمادهای دارویی، تکنولوژی، مالی و پتروشیمی بزرگ ترین برندگان امسال بودند. در ادامه با موفق‌ترین شرکت های بورسی در سال ۲۰۱۹ آشنا می‌شوید:

۱- اپل: ارزش نماد اپل در یازده ماه ابتدایی امسال که گذشت ۴۹۷ میلیارد دلار افزایش داشته است تا در حال حاضر این برند ۱.۲۵ تریلون دلار ارزش داشته باشد. این شرکت امسال محصولات جدیدی معرفی کرد که سودآوری آن را در مقایسه با سال قبل افزایش داد. امسال سری جدید آیفون  این شرکت یکی از ۱۰ عبارت پر جستجو در گوگل بوده است.

۲- مایکروسافت: یک شرکت نرم افزاری موفق دیگر که امسال بیش از هر چیزی روی توسعه فضای ابری خود تمرکز کرد. در ۱۱ ماه ابتدایی امسال ارزش این برند ۴۰۸ میلیارد دلار افزایش داشته است تا در حال حاضر این برند ۱.۱۹ تریلون دلار ارزش داشته باشد.

۳- گوگل: ارزش نماد گوگل امسال با ۲۱۴ میلیارد دلار افزایش به ۹۳۴ میلیارد دلار رسید.

۴- فیس‌بوک: به لطف افزایش تعداد کاربران اینستاگرام و واتس اپ، درآمدهای فیس‌بوک رشد زیادی داشته است. این برند اکنون ۵۸۷ میلیارد دلار ارزش دارد که ۲۱۳ میلیارد دلار بیشتر از سال قبل است.

۵- آمازون: بزرگ ترین فروشگاه اینترنتی جهان با رشد ۱۵۰ میلیارد دلاری ارزش برند خود به یک برند ۸۸۷ میلیارد دلاری تبدیل شده است.

۶- ویزا کارد: ارزش برند پرداخت بین المللی ویزا در طول یک سال اخیر ۱۱۵ میلیارد دلار افزایش پیدا کرده است.

پایان بدون نتیجه نشست تعیین دستمزد کارگران
هم اکنون بخوانید

۷- جی پی مورگان: ارزش بزرگ ترین بانک آمریکا در سال جاری ۱۱۱ میلیارد دلار بیشتر شده است.

۸- مسترکارد: ارزش این برند در سال جاری ۱۰۶ میلیارد دلار افزایش پیدا کرده است. 

۹- دیزنی: آخرین عضو باشگاه ۱۰۰ میلیارد دلاری‌ها که در طول یک سال اخیر ارزش برند آن ۱۰۰ میلیارد دلار افزایش پیدا کرده است.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × 3 =

دکمه بازگشت به بالا