به میزان نیاز آموزش و پرورش در بودجه ۹۹ اعتبارات لازم پیش بینی نشده است


به میزان نیاز آموزش و پرورش در بودجه ۹۹ اعتبارات لازم پیش بینی نشده است

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس از بررسی بودجه آموزش و پرورش و آموزش عالی در لایحه بودجه ۹۹ در نشست امروز کمیسیون خبر داد.

به گزارش اعتماد نو به نقل از ایلنا، سیدحمایت میرزاده در تشریح نشست امروز کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس، اظهار کرد: نشست امروز کمیسیون آموزش و تحقیقات به بررسی بودجه آموزش و پرورش و نظام آموزش عالی کشور اختصاص داشت.

نماینده مردم گرمی مغان در مجلس شورای اسلامی افزود: در بخش نخست نشست امروز بودجه وزارت آموزش و پرورش با حضور وزیر و معاونان وی بررسی شد که نگرانی‌هایی در حوزه بودجه سرانه دانش آموزان، مدارس شبانه روزی، ایاب و ذهاب دانش آموزان روستایی، ورزش دانش آموزی و کیفیت بخشی نظام آموزشی به دلیل کاهش بودجه آموزش و پرورش وجود دارد.

وی با بیان اینکه به میزان نیاز آموزش و پرورش در بودجه ۹۹ اعتبارات لازم پیش بینی نشده است، گفت: در این زمینه کمیسیون آموزش قصد دارد طرح‌های پیشنهادی برای بهبود وضعیت اعتباری آموزش و پرورش ارائه کند.

میرزاده افزود: در بخش دیگر نشست امروز معاون پژوهشی وزارت بهداشت و معاون وزیر علوم برای بررسی بودجه دانشگاه‌ها در کمیسیون حاضر شدند که در حزوه اعتبارات پژوهشی و تجهیزات آزمایشگاهی نگرانی‌هایی وجود دارد.

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس یادآور شد: متأسفانه شرکت‌های دولتی اعتبارات مناسبی را برای بخش پژوهش در نظر نگرفته‌اند و این موضوع به حوزه پژوهش ضربه می‌‎زند

آشنا: رئیس‌جمهور هم دیدارهای غیررسمی خود را منتشر کند
هم اکنون بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × 2 =

دکمه بازگشت به بالا