در بررسی‌ها رأفت‌ اسلامی سرلوحه کار باشد

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدباقر عبدوس در خطبه‌های نماز جمعه این هفته سمنان با اشاره به اعتراض ها به افزایش قیمت بنزین اظهار کرد: همانگونه که رهبری معظم انقلاب فرمودند باید در جریانات آبان ماه، صف مطالبه‌گران را از اغتشاش‌گران و آشوبگران از هم جدا کرد.

وی با اشاره به دستور ویژه مقام معظم رهبری برای بررسی وضعیت آسیب دیدگان افزود: در بررسی ها رافت اسلامی در سرلوحه کار قرار گیرد.

امام جمعه موقت سمنان به اقدامات دشمنان در اغتشاش‌های آبان پرداخت و گفت: دشمن در این اغتشاش‌ها افرادی را آموزش داده بود که مکان های عمومی و مردم را هدف قرارمی دادند.

حجت‌الاسلام عبدوس با بیان این که صف آشوبگران و اغتشاش‌گران از معترضان جدا کرد به دستور ویژه رهبری معظم انقلاب اشاره کرد و افزود: رأفت و رحمت اسلامی در افق دید رهبری دیده می شد و آیندگان آن را بیشتر درک خواهند کرد .

امام جمعه موقت سمنان با اشاره به انتخابات مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی از مردمی ترین نظام ها در دنیا است.

وی با بیان اینکه نام نویسی داوطلبان یازدهمین دوره انتخابات مجلس تمام شد، اظهار کرد: مردم باید پس از اینکه شورای نگهبان افراد را تأیید کرد افراد اصلح را انتخاب کنند.مردم برای مجلس افرادی را انتخاب کنند که اسلام را سرلوحه قرار داده و به ولایت فقیه باور و اعتقاد داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: مردم‌سالاری بر اساس نظریه اسلام است و جمهوری اسلامی این است که چیزی که اکثریت بخواهند باید بر اساس قرآن باشد و باید تمام مصوبات و آیین نامه ها با پسوند اسلام مصوب شود.

جلسات هیات دولت و مجلس از روز شنبه نمی‌تواند با بیش از ۱۵ نفر تشکیل شود
هم اکنون بخوانید

امام جمعه موقت سمنان انتخاب را حق مردم دانست و اضافه کرد: باید زمینه را برای انتخاب توسط خود مردم فراهم کنیم.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یازده + 9 =

دکمه بازگشت به بالا