تشتت و پراکندگی زمینه را برای نفوذ دشمنان فراهم می‌کند

ماموستا عبدالرحمن خدایی، امام‌جمعه موقت سنندج امروز، ۲۲ آذرماه در آیین عبادی – سیاسی نماز جمعه این هفته سنندج اظهار کرد: حفظ اتحاد و انسجام در جامعه اسلامی مانع عملی شدن توطئه‌های دشمنان و پیروزی آنان بر مسلمانان خواهد شد.

وی بابیان اینکه دین اسلام مسلمانان را به هم پیوند داده و آنان باهم برادر هستند، افزود: تشتت و پراکندگی، زمینه را برای نفوذ بیشتر دشمنان ازجمله استکبار فراهم می‌کند، بنابراین نباید نسبت به این موضوع بی‌تفاوت باشیم.

امام‌جمعه موقت سنندج اعلام کرد: شریعت و قانون دینی تمام مسلمانان یکی است و برهمین اساس باید دل و درونمان نیز یکرنگ و منسجم باشد تا خداوند برای همیشه پشتیبان ما باشد و در مقابل دشمنان دچار ضعف نشویم.

وی در بخش دیگری از سخنانش بر لزوم اطاعت مسلمانان به ویژه جوانان و نوجوانان از دستورات خداوند و پیامبر (ص) تأکید و عنوان کرد: جوانان برای قرار گرفتن در مسیر صراط مستقیم باید ارتباط خود را با مسجد محکم‌تر کنند و نسبت به انجام کارهای پسندیده اهتمام بیشتری داشته باشند.

ماموستا خدایی در پایان خطبه‌های نماز جمعه این هفته از مردم سنندج خداحافظی کرد و یادآور شد: بهترین دوران زندگی‌ام در خدمت به مردم سنندج سپری‌شده است و از نمازگزاران سنندجی طلب حلالیت می کنم.

گفتنی است؛ ماموستا عبدالرحمن خدایی، از عالمان برجسته اهل سنت از سال ۹۳ تاکنون، به‌عنوان امام‌جمعه سنندج مشغول شده است و ۱۴ آذرماه جاری با حکم نماینده ولی‌فقیه در کردستان، امام‌جمعه بانه شد.

انتهای پیام 

انتقاد نماینده ساری از «عدم کنترل مسافرت به شهرهای شمالی»
هم اکنون بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × یک =

دکمه بازگشت به بالا