ابراهیمی: کیفیت کالا نقش بسزایی در حمایت مصرف کننده از تولیدکنندگان دارد

علی ابراهیمی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به ضرورت افزایش کیفیت کالاهای داخلی به منظور جلب حمایت مصرف کننده، بیان کرد: کیفیت هر کالایی به آن اعتبار می بخشد. از نظر بنده کیفیت یک کالا ۸۰ درصد در جلب حمایت مشتری تاثیر گذار است و مابقی آن به تبلیغات بازمی گردد.

وی در ادامه اظها کرد: یکی از راهکارهای سوق دادن تولیدکنندگان به سمت ارتقای کیفیت محصولات خود، ایجاد فضای رقابت سالم است. نباید برخی از بخش های تولیدی مورد حمایت قرار گیرند و بازاری انحصاری در اختیار آنان باشد و از بخشی دیگر آنطور که باید حمایت نشود.

نماینده مردم شازند در مجلس تصریح کرد: گاهی شاهد هستیم که حمایت از برخی بخش ها باعث شده فضای رقابت از بین برود. زمانی که رقابت وجود داشته باشد همه تولید کنندگان سعی می کنند کالایی با کیفیت بالاتر و قیمت ارزان تر تولید و به بازار عرضه کنند.

وی در ادامه تاکید کرد: از نظر من ایجاد اقتصادی آزاد و فضای رقابتی سالم یکی از مهم ترین مولفه ها برای رونق بخشیدن به بازار تولید داخل است. امروز یکی از مهم ترین موانع پیش روی تولیدکنندگان حجم بالای واردات قاچاق کالاهایی است که مشابه آنان در داخل تولید می شود. از سوی دیگر هم چنان برخی از واردکنندگان از حمایت ارزی برخوردار هستند.

ابراهیمی افزود: از سوی دیگر برخی کالاهای ایرانی با کیفیت پایین خود نتوانسته اند اعتبار لازم را برای جلب حمایت مشتری کسب کنند و این امر خود معضلی پیش روی تولیدکنندگان است.

انتهای پیام

توضیحات وزارت خارجه آمریکا درباره معافیت تحریمی صدا و سیما
هم اکنون بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × سه =

دکمه بازگشت به بالا