خصوصی سازی به عنوان یک ابزار سلیقه ای و برای چپاول در اختیار عده ای خاص قرار گرفته است


خصوصی سازی به عنوان یک ابزار سلیقه ای و برای چپاول در اختیار عده ای خاص قرار گرفته است

نماینده مردم تهران گفت: دستاوردهای خصوصی سازی برای جامعه کارگری و کارخانجات جز بیکاری و تعطیلی واحدهای تولیدی ثمره دیگری نداشته است.

سیده فاطمه ذوالقدر در نشست علنی نوبت عصر امروز  مجلس شورای اسلامی، در تذکر شفاهی، گفت: چشمه صلح با احترام به تمامیت ارضی کشورها به جوش می آید نه با لشگرکشی و بمباران زنان و کودکان بنابراین شایسته است کشورهای اسلامی منطقه به جای حمله و تجاوز از ظرفیت دیپلماسی برای حل مشکلات استفاده کنند.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: براساس اصل سوم قانون اساسی آموزش و پرورش رایگان به عنوان یک حق  برای ملت لحاظ شده لذا پیشنهاد حذف زبان انگلیسی از نظام آموزشی و واگذاری آموزش آن به موسسات آزاد با نص قانون اساسی مغایرت دارد.

عضو فراکسیون امید مجلس خطاب به وزیر صنعت، معدن و تجارت افزود: دستاوردهای خصوصی سازی برای جامعه کارگری و کارخانجات جز بیکاری و تعطیلی واحدهای تولیدی ثمره دیگری نداشته است، متاسفانه خصوصی سازی به جای آنکه یک ابزار برای اصلاح ساختار اقتصادی باشد به عنوان یک ابزار سلیقه ای و برای چپاول در اختیار عده ای خاص قرار گرفته است.

امیدواریم شاهد جهانی دور از خشونت، جنگ، تحریم و ترور باشیم
هم اکنون بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 + یک =

دکمه بازگشت به بالا