ترامپ: پلوسی ممکن است به جرم خیانت گناهکار باشد

به گزارش ایسنا، دونالد ترامپ، رییس جمهور آمریکا که بر سر تحقیقات استیضاحش از سوی دموکرات‌ها تحت فشار است، با اشاره به آدام شف، رییس کمیته اطلاعاتی مجلس نمایندگان اظهار کرد: نانسی پلوسی، رییس مجلس نمایندگان از تمام دروغ‌ها و فریب‌های بزرگی که آدام شفِ حقه‌باز نسبت به کنگره و مردم آمریکا مرتکب شده، آگاه بوده است.

ترامپ در توییتر نوشت: این مساله نانسی پلوسیِ عصبی را به اندازه آدام شف کوچک در زمینه جرایم مقامات و حتی خیانت گناهکار نشان می‌دهد. فکر می‌کنم این به آن معنی است که آن‌ها و همچنین تمام کسانی که با خباثت با آنان تبانی کردند باید فورا استیضاح شوند.

ترامپ بر سر اظهارات شف درباره تماس تلفنی‌اش با ولودیمیر زلنسکی، رییس جمهور اوکراین، بارها از او انتقاد کرده است.

 چندی پیش گزارش شد که دونالد ترامپ در تماس تلفنی که اواخر ماه ژوئیه با همتای اوکراینی خود داشته، از این رئیس‌جمهوری درخواست کرده که درباره احتمال “فساد” جو بایدن، نامزد حزب دموکرات در انتخابات ۲۰۲۰ و پسرش تحقیقاتی انجام دهد. این مساله که جنجال‌های بسیاری را به دنبال داشت، اکنون هدف تحقیقات استیضاح ترامپ قرار گرفته است.

شف که از سوی پلوسی به سرپرستی تحقیقات استیضاح ترامپ گمارده شد، ماه گذشته میلادی در یک جلسه استماع متن منتشر شده از اظهارات تلفنی ترامپ و زلنسکی را شبیه یک “تحقیقات کیفری سازمان‌یافته کلاسیک” دانست.

انتهای پیام

موافقت پارلمان فنلاند با الحاق این کشور به ناتو
هم اکنون بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × دو =

دکمه بازگشت به بالا