تلاش مدیران، حرکت به سمت شفاف‌سازی باشد

به گزارش ایسنا، وجیه‌الله نوروزی در نشست خبری با اشاره به این‌که نقش پایگاه خبریان در توسعه جوامع در همه ابعاد غیرقابل انکار است، اظهار کرد: پایگاه خبریان در بسترسازی برای توسعه روزافزون جامعه نقش بسیار موثری دارند، زیرا پل ارتباطی بین مردم و مسئولان هستند.

وی از رسانه‌ها به عنوان رکن چهارم دموکراسی یاد کرد و افزود: پایگاه خبریان باید مسئولیت اجتماعی خود را شناخته و به نحو مطلوب انجام دهند، زیرا اگر بنا باشد از قلم به عنوان ابزاری برای رسیدن به اهداف خود استفاده کنند؛ قطعاً هم خود پایگاه خبری و هم جامعه از مسیر اصلی خارج خواهد شد.

سرپرست فرمانداری شهرستان ابهر با تاکید بر این‌که همه مدیران باید تلاش کنند به سمت پاسخ‌گویی و شفاف‌سازی حرکت کنند، ادامه‌داد: پاسخ‌گویی مدیران به پایگاه خبریان در شفاف‌سازی افکار عمومی نقش موثری خواهد داشت.

وی با تاکید بر این‌که یکی از راهکارهایی که می‌تواند جامعه را به سمت توسعه پیش ببرد، نقد است، یادآور شد: نقد باید عالمانه، منصفانه و همراه با ارائه راهکار باشد و تخریبی به دنبال نداشته باشد تا بتوان شاهد پیشرفت بود.

این مسئول با تاکید بر این‌که هر جامعه‌ای برای توسعه اجتماعی نیازمند یک سیستم اطلاع‌رسانی است تا با نگاه دقیق، اطلاعات صحیح در اختیار مخاطبان قرار گیرد، اظهار کرد: رسانه‌ها بازوان اصلی هر جامعه‌ای در این زمینه هستند.

نوروزی با تاکید بر این‌که فعالیت پایگاه خبریان می‌تواند علاوه بر توسعه اجتماعی موجب ثبات سیاسی نیز شود، ادامه داد: پایگاه خبریان در عین این‌که باید ارتباط خود را با مسئولان بیشتر کنند؛ باید جایگاه و شان قلم را نیز بدانند، زیرا در برابر قلم در روز قیامت باید پاسخ‌گو باشند، لذا باید رعایت تقوا را در دستور کار قرار دهند تا اثرگذاری بیشتری در مخاطبان داشته باشند.

واکنش وزارت کشور به ایجاد گشت‌های ویژه سپاه
هم اکنون بخوانید

سرپرست فرمانداری شهرستان ابهر با اشاره به این‌که کشور در شرایط جنگ قرار داشته و دفاع‌مقدس چهل سال است که ادامه دارد، افزود: دشمن از همه توان خود برای ضربه زدن به نظام اسلامی بهره گرفته است.

نوروزی با اشاره به در پیش رو بودن انتخابات مجلس، یادآور شد: مهم‌ترین وظیفه‌ای که پایگاه خبریان در برهه فعلی بر عهده دارند، ایجاد آرامش، امید و نشاط اجتماعی است.

وی بر ضرورت فراهم کردن بسترهای لازم برای حضور باشکوه مردم در انتخابات تاکید و خاطرنشان کرد: حضور باشکوه مردم در پای صندوق‌های رای که چشم جهانیان به آن دوخته شده است، موجب بیمه شدن مجدد انقلاب اسلامی خواهد شد.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست − 15 =

دکمه بازگشت به بالا