دستگیری بیش از یک هزار سوداگر مرگ در شهرستان لنگرود

به گزارش ایسنا، سرهنگ مجید نیکویی در نشست با اصحاب رسانه در خصوص تشریح اقدامات پلیس شهرستان لنگرود در ۶ ماهه نخست سال‌جاری اظهار کرد: شهرستان لنگرود یکی از توریستی‌ترین شهرهای استان گیلان است و سالانه جمع کثیری از هموطنان و توریست‌های خارجی از این شهر و زیبایی‌هایش دیدن می‌کنند و همین مسئله باعت افزایش برخی جرائم از قبیل تخلفات رانندگی، موادمخدر و سرقت شده است که برای پیشگیری از این معضل چندین مرحله طرح‌های ارتقاء امنیت اجتماعی و پیشگیرانه در سطح شهرستان به اجرا در آمده است.

وی به کشف ۵۳۴ فقره سرقت، دستگیری ۳۵۳ سارق و معرفی آنها به مقام قضائی در ۶ ماهه نخست سال‌جاری اشاره کرد و افزود: در این مدت بالغ بر ۸۴ تن چوب جنگلی قاچاق و ۶۴ قبضه سلاح شکاری غیرمجاز نیز کشف و متهمان آن تحویل مقام قضائی شدند.

سرهنگ نیکویی با بیان اینکه ماموران انتظامی بالغ بر ۳۲ کیلو و ۵۴ گرم انواع موادمخدر را در این مدت کشف و ۳ باند تهیه و توزیع موادمخدر را متلاشی کردند، گفت: تعداد یک هزار و ۳۰۲ نفر نیز در این رابطه دستگیر و به مراجع قضائی معرفی شدند.

وی تصریح کرد: از ابتدای سال‌جاری تاکنون پلیس لنگرود، ۳۷ هزار ۳۱۵ عدد انواع قرص و داروهای غیرمجاز، ۹ عدد دستگاه استخراج بیت کوین به ارزش ۹۰۰ میلیون ریال، ۳ هزار نخ سیگار، ۷ هزار ۳۷۰ لیتر سوخت، را در این شهرستان کشف کرده است.

فرمانده انتظامی شهرستان لنگرود تصریح کرد: برابر هماهنگی‌های به‌عمل آمده با مقام قضائی در برخورد قاطع با متخلفان و هنجارشکنان در این مدت ۸۸۰ دستگاه موتورسیکلت و یک هزار و ۵۰ دستگاه خودرو به دلیل عدم رعایت قوانین و مقررات، رانندگی بدون گواهینامه، عدم استفاده از کلاه‌ایمنی، بی‌نظمی در عبور و مرور، تخلفات حادثه‌ساز، حمل کالای قاچاق و موادمخدر و جابجایی اموال مسروقه توقیف شده است.

تفاهمِ فدراسیون فوتبال و سازمان حفاظت محیط‌زیست/ از هایدگر تا کانت و سهراب سپهری در مورد فوتبال سخن گفته‌اند
هم اکنون بخوانید

وی خاطرنشان کرد: به منظور استفاده از پتانسیل مردمی و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در ۶ ماهه نخست سال‌جاری، بیش از ۳۶ جلسه شورای معتمد پلیس، ۱۲ جلسه تعامل با اصناف و جلسات آموزش همگانی در مدارس، مساجد، ادارت، دانشگاه‌ها و اصناف شهرستان برگزار و در راستای آموزش‌های غیرحضوری نیز برگزاری نمایشگاه‌ها و پخش تیزر در تلویزیون شهری نیز از قدامات این شهرستان در جهت پیشگیری از جرائم بوده است.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 − 4 =

دکمه بازگشت به بالا