ساخت مرکز فرهنگی دفاع مقدس به دغدغه مسئولان تبدیل شود

حجت‌الله ناصرپور در گفت‌وگو با ایسنا، درباره مشکلات پیش‌رو درزمینهٔ تکمیل مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس لرستان، گفت: ما در این زمینه دو مشکل داریم، اول این‌که ساخت مجتمع فرهنگی دفاع مقدس با نگاه به ارزش‌های انقلابی و دفاع مقدس به دغدغه برای مسئولین تبدیل نشده و دومین مشکل ما پول و اعتبار است.
 
وی ادامه داد: اگر مسئولی دلش برای نظام و ارزش‌های انقلابی و دفاع مقدس بسوزد که در پایداری امنیت ملی بیشترین تأثیر را می‌تواند داشته باشد و بیشترین مقابله را در جنگ نرم امروز بین ما و دشمنان می‌تواند داشته باشد، این دغدغه می‌شود.
 
ناصرپور با بیان این‌که دومین مشکل ما اعتبار است، اظهار کرد: وقتی مسئول دغدغه داشته باشد از نظر اعتباری نیز به ما کمک می‌کند، شما اصحاب رسانه مرکز فرهنگی دفاع مقدس را نقد کنید، مظلومیت شهدا و ارزش‌های انقلابی و ارزشهای دفاع مقدس را برای مردم و مسئولان بیان کنید تا به دغدغه‌ای برای مسئولان تبدیل شود.
 
وی با اشاره به این‌که ما در حال حاضر در حال جنگ ارزشی با دشمن هستیم و ابزار ما مجموعه‌های فرهنگی مانند موزه دفاع مقدس است، گفت: کل بودجه مورد نیاز برای ۹ فاز این مرکز ۲۰ میلیارد تومان است، درست است می‌گوییم لرستان بودجه کمی دارد و محروم است، اما به نظر من لرستان محروم نیست من لرستان را محروم از مدیران قابل می‌دانم، محرومیت لرستان از مدیریت و استفاده نکردن از منابع خدادادی، استفاده نکردن و پای کار نیاوردن همه ظرفیت‌هایش است.
 
این مسئول تصریح کرد: در ابتدا، وسط و پایان جنگ لرستانی‌ها همواره در خط مقدم بوده و خط‌شکن بودند، پس نمی‌توانیم بگوییم که لرستانی‌ها محروم هستند، لذا گاهی اوقات لرستانی‌ها محروم از مهر و محبت هستند.

خاطره‌ای از رمضان در اسارت
هم اکنون بخوانید

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × 4 =

دکمه بازگشت به بالا