یکطرفه شدن ویلا را از رسانه‌ها متوجه شدیم/ شورا مخاطب نامه سازمان بازرسی نبود

به گزارش ایسنا، علی اعطا صبح امروز در نشست خبری خود در مورد یکطرفه شدن خیابان ویلا و انتقاد جمعی از شهروندان، با بیان اینکه من بحث یکطرفه شدن خیابان ویلا را از طریق رسانه‌ها متوجه شدیم، گفت: در بند ۳ ماده ۵۸ اعتماد نو به نقل از برنامه سوم توسعه شهرداری تهران، خیابان شهید نجات‌الهی به عنوان گذر صنایع دستی شناسایی و ردیف بودجه‌ای نیز برای آن در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به اینکه امروز با شهردار منطقه حرف زده و وی عنوان کرد این کار آزمایشی و به مدت دو هفته انجام می‌شود گفت: قرار شد شهردار منطقه ۶ در جلسه شورای شهر گزارشی در مورد پیوست‌های این طرح ارائه کند.

اعطا تاکید کرد:‌ البته اگر قرار است اقداماتی پیرامون کسبه و اهالی مردم انجام شود که زندگی آنها تحت تأثیر قرار دهد باید نظرسنجی انجام و پیوست‌های اجتماعی به صورت جدی پیگیری می‌شد.

شورا مخاطب نامه سازمان بازرسی درباره انتخابات شورایاریها نبود

سخنگوی شورای شهر همچنین در مورد نامه رئیس سازمان بازرسی کل کشور در مورد عدم برگزاری انتخابات شورایاری با بیان اینکه مخاطب این نامه شورای شهر نیست، گفت: بحث این است که سران سه قوه از طریق اختیارات ویژه تصمیم گیری و اعتماد نو به نقل از برنامه ریزی کنند که یا انتخابات شورایاری‌ها قانونی شود و یا اینکه برگزار نشود.

اعطا در واکنش به اصرار پایگاه خبریان مبنی بر مبهم بودن پاسخش، گفت: این نامه مخاطبش شورای شهر نیست و انشالله که حل می‌شود.

ادامه دارد

نکاتی که سیل‌زدگان در بازگشت به خانه باید بدانند
هم اکنون بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سیزده − ده =

دکمه بازگشت به بالا