امضای توافق‌نامه شهرداری تهران با معاونت علمی ریاست‌جمهوری برای داخلی‌سازی واگن‌های مترو/ زیست شبانه به معنای باز بودن همه فضاها نیست


امضای توافق‌نامه شهرداری تهران با معاونت علمی ریاست‌جمهوری برای داخلی‌سازی واگن‌های مترو/ زیست شبانه به معنای باز بودن همه فضاها نیست

شهردار تهران گفت: هفته گذشته توافقی را با معاونت علمی برای داخلی‌سازی واگن‌ها امضا کردیم که ظرف ۱۸ ماه این اقدام انجام شود و در خصوص سایر موارد هم برای تامین منابع در شرایط تحریم، فعال هستیم.

به گزارش پایگاه خبری سیاسی اعتماد نو به نقل از ایلنا، پیروز حناچی در پایان جلسه هیات دولت و در جمع پایگاه خبریان در خصوص تجهیز مترو به واگن‌های جدید گفت: تمام تلاش ما این است که هم منابع را تامین کنیم و هم بضاعت داخلی را برای تولید واگن‌های مترو بالا ببریم. 

وی ادامه داد: هفته گذشته توافقی را با معاونت علمی برای داخلی‌سازی واگن‌ها امضا کردیم که ظرف ۱۸ ماه این اقدام انجام شود و در خصوص سایر موارد هم برای تامین منابع در شرایط تحریم، فعال هستیم.

شهردار تهران گفت: در کنار این موضوع روی شبکه اتوبوسرانی فشار می‌گذاریم که دوهفته پیش برای تامین تعداد ۵۰۰ دستگاه مینی‌بوس فیات قرارداد بستیم که توسط بخش خصوصی تامین خواهد شد و بازسازی اتوبوس‌های دوکابین را هم در دستور کار داریم.

وی افزود: همچین در حال حاضر ۷۰ واگن ترخیص شده که در حال تولید است و برای حدود ۳۲۰ و ۶۴۰ واگن هم قرارداد بسته‌ایم.

حناچی در پاسخ به سوال اعتماد نو به نقل از ایلنا مبنی بر استقبال مردم از زیست شبانه و همزمان متهم کردن مردم از سوی مسئولان به بی‌اخلاقی گفت: در خصوص زیست شبانه به این معنا که شهر همانگونه مثل صبح، زنده باشد این موضوع باید مورد توجه قرار بگیرد.

وی افزود: البته فکر کردن به این موضوع به معنای باز بودن همه فضاها نیست و تنها برخی فروشگاه‌های زنجیره‌ای برای تامین نیازهای  مردم باز خواهند بود و فضای شهر هم روشن است که به این معنا حساسیتی نیز نخواهد داشت.

شورای نگهبان در قبال کسانی که پنجه به صورت نظام می‌زنند، وظیفه‌اش را انجام می‌دهد/ کسی که فرزندش در آمریکاست، باید خودش حواسش جمع باشد
هم اکنون بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 − شش =

دکمه بازگشت به بالا