گزارش ایسنا از سومین جلسه دادگاه شرکت نادین فرتاک پارسیان

به گزارش ایسنا، سومین جلسه دادگاه رسیدگی به اتهامات مریم هاشمی فرزند محمد، مدیرعامل شرکت نادین فرتاک پارسیان و با حضور نماینده دادستان، متهمین و وکلای آنها و تعداد زیادی از شکات پرونده قاصی که در حین خروج از کشور دستگیر شد، محمد هاشمی فرزند محمدرضا، علی هاشمی فرزند محمد، مصطفی هاشمی فرزند محمدرضا، محمدرضا هاشمی فرزند محمد، حسن هاشمی فرزند علی اکبر، ابوالفضل هاشمی فرزند غلامحسین، محسن ثابت قدم راسخ فرزند علیرضا، ابراهیم مختاری فرزند احمد و بهرام شازده احمدی فرزند اکبر به اتهام مشارکت در اخلال عمده در نظام اقتصادی کشور به نحو عمده از طریق جذب سپرده در قالب عقد مضاربه منتهی به حیف و میل سپرده گذاری و سردستگی گروه مجرمانه و تحصیل مال از طریق نامشروع و پولشویی با ۲۶۴ نفر شاکی به ریاست قاضی صلواتی برگزار شد.

در ابتدای این جلسه که با حضور نماینده دادستان، متهمین و وکلای آنها و تعداد بسیاری از شکات برگزار شد، قاضی صلواتی از متهم مریم هاشمی خواست که ادامه دفاعیات خود را مطرح کند.
 

متهم مریم هاشمی با حضور در جایگاه اظهار کرد: آنچه که طبق کیفرخواست در خاطرم هست این است که فعالیت شرکت من (نادین فرتاک پارسیان) از سال ۹۵ مبنی بر احداث مراکز تولیدی آغاز شده است که اکثر این قراردادهای من با فردی به نام آقای محمودی است که متأسفانه این امکان به خاطر غفلت خودم ادامه پیدا کرد.

وی افزود: در مورد مسائلی که شکات در جلسه دیروز مطرح کردند می‌خواهم بگویم که یک مقداری از روی بغض این حرف‌ها مطرح شد.

حکیمی‌پور به علت جرایم مالی رد صلاحیت شده است/ اعتراض می‌کنیم
هم اکنون بخوانید

متهم مریم هاشمی گفت: مشکل برای شرکت از تاریخ تیرماه ۹۵ به وجود آمده بود و این موضوع را اعلام کردم و حتی در تلگرام اعلام کردم که شرکت ما با مشکل مواجه شده است.

وی افزود: شک‌هایی به وجود آمده که از همه خواهش می‌کنم در حرف‌هایی که با من داشته‌اند تجدید نظر کنند.

متهم هاشمی گفت: بعضی از آقایان به واسطه برادرانم، اقوام و دوستان در شرکت آمدند و شایعاتی مطرح کردند که نه به من و نه به خانواده‌ام مربوط نمی‌شود.

وی افزود: من از اسلام سو استفاده نکردم و گذشته من مشخص است.

متهم مریم هاشمی اظهار کرد: با طرحی که ارائه کردم می‌شود خسارات را جبران کرد و امیدوارم پیگیری برای آقای محمودی ادامه پیدا کند.

ادامه دارد…

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 − 2 =

دکمه بازگشت به بالا