بازدید رییس مجلس از توانمندی شرکت‌های دانش‌بنیان و پارک فناوری پردیس

به گزارش ایسنا، علی لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی به همراه سورنا ستاری، معاون علمی و فناوری رییس جمهوری از دستاوردهای شرکتهای دانش‌بنیان و استارتاپی در حوزه‌های فناوری پزشکی (دارویی و تجهیزات پزشکی)، نانو فناوری، نرم افزار و الکترونیک، مکانیک و مخابرات و آی‌تی بازدید کرد.

هدف از ایجاد این نمایشگاه به نمایش گذاشتن نتایج فعالیتهای حوزه فناوری پیشرفته کشور است که به همت متخصصان، محققان و صنعتگران کشورمان و باحمایت معاونت علمی ایجاد شده است. این نمایشگاه معرفی شرکتها و دستاوردهای آنها و ایجاد فضای مناسب برای توسعه ارتباط موثر را هدف گرفته است.

رییس مجلس شورای اسلامی با هدف آشنایی با توانمندی، مشکلات و نیازهای شرکت‌های دانش‌بنیان، عصر امروز از پارک فناوری پردیس معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری بازدید بعمل آورد.

بر اساس اعلام روابط عمومی معاونت علمی ریاست‌جمهوری، رییس مجلس شورای اسلامی پس از بازدید از دستاورد شرکت‌های دانش‌بنیان و پارک فناوری پردیس در نشستی مشترک با مسؤولان معاونت علمی و نمایندگان شرکت‌های دانش بنیان دیدار کرد و از نزدیک با مشکلات و موانع پیش روی توسعه زیست‌بوم کارآفرینی آشنا شد.

انتهای پیام

دستگاههای مسئول دنباله جنایتکاران را تعقیب وبه پنجه قضایی بسپارند
هم اکنون بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × 2 =

دکمه بازگشت به بالا