برپایی کارگاه "اصول تجویز فعالیت‌های ورزشی در بیماران مبتلا به دیابت نوع ۲"/آخرین مهلت ثبت‌نام

به گزارش ایسنا، گروه تربیت بدنی دانشگاه تربیت مدرس با همکاری دانشگاه سیدنی استرالیا، موسسه دیابت گابریک، دانشگاه علوم پزشکی تهران و دانشگاه اُلد دُمینیون آمریکا کارگاه و سمپوزیوم یک روزه “اصول تجویز فعالیت‌های ورزشی در بیماران مبتلا به دیابت نوع ۲ ” را برگزار می‌کند.

در این کارگاه دکتر مرجان حقیقی، مدرس دانشگاه و پست دکترای فلوشیپ از دانشگاه سیدنی استرالیا (فیزیولوژیست ورزشی) در خصوص اصول تجویز فعالیت ورزشی در بیماران دیابتی مبتلا به دیابت نوع ۲ به صورت گام به گام سخنرانی خواهد کرد.

پروفسور شری کولبرگ، استاد دانشگاه اُلد دُمینیون آمریکا (همکار ACSM و ADA و فیزیولوژیست ورزشی) نیز سخنرانی خود با عنوان”ورزش به عنوان یک دارو در بیماران مبتلا به دیابت نوع ۲” را ارائه خواهد کرد.

همچنین پروفسور علیرضا استقامتی، عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران (فوق تخصص غدد درون‌ریز و بیماری‌های متابولیک) در خصوص اصول و مبانی دیابت با محویت ورزش و دکتر سارا صداقت، رئیس مرکز آموزش موسسه دیابت گابریک (پزشک عمومی) درباره داروهای مرتبط با دیابت سخنرانی می‌کنند.

همه سخنرانان به جز پروفسور شری کولبرگ به زبان فارسی سخنرانی خواهند داشت.

پزشکان عمومی، فیزیولوژیست‌های ورزشی، فیزیوتراپیست‌ها، کارشناسان تغذیه، روانشناس‌ها، پرستاران و مددکاران اجتماعی و به خصوص دانشجویانی که پایان‌نامه و یا رساله آنها در زمینه دیابت و بیماری‌های متابولیک و مزمن است، می‌توانند در این دوره شرکت کنند.

بر اساس اعلام دانشگاه تربیت مدرس، به شرکت کنندگان از طرف موسسه دیابت گابریک گواهی کارگاه داده خواهد شد. آخرین مهلت ثبت نام روز شنبه، ۱۵ تیرماه امسال است. علاقه‌مندان می‌توانند برای ثبت نام با شماره تلفن ۰۹۰۳۲۰۰۱۷۲۸ تماس بگیرند.

ایران از جمله کشورهای حادثه‌خیز در آسیا و جهان است
هم اکنون بخوانید

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × 2 =

دکمه بازگشت به بالا