مردم ایران با هیاهو جا نمی‌زنند/ هر کسی که با دشمن جدی‌تر مبارزه کند، هجمه بیشتری علیه او ایجاد می‌کنند


مردم ایران با هیاهو جا نمی‌زنند/ هر کسی که با دشمن جدی‌تر مبارزه کند، هجمه بیشتری علیه او ایجاد می‌کنند

حجت الاسلام طائب معتقد است که مردم امروز با واقعیت‌ها زندگی می‌کنند و بر اساس این واقعیت‌ها ثمره مقاومت ۴۰ ساله را حس می‌کنند.

حجت الاسلام طائب در گفت‌وگو با پایگاه خبری اعتماد نو به نقل از ایلنا با اشاره به عظمت راهپیمایی روز جهانی قدس گفت: امسال راهپیمایی بسیار باشکوه برگزار شده و هر چه جلوتر می‌رویم می‌بینیم که مردم بسیار زودتر از ساعتی که قرار بوده راهپیمایی آغاز شود حضور پیدا کردند.

وی ادامه داد: مردم ما از ابتدای انقلاب آرمان‌ها و شعارهایی داشتند که مقاومت سرلوحه این آ‌رمان‌ها و شعار بود و حرکت مردم ما بر اساس این آرمان‌ها و مقاومت بود و در طول ۴۰ سال سختی‌ها را تحمل کردند و امروز محصول مقاومت را می‌بینند.  

طائب ادامه داد: مردم ما افراد فهیمی هستند و امروز در کنار مشکلات آن استقلال و آزادی که محصول مقاومت بود را حس می‌کنند و استکبار هر روز در حال از دست دادن هژمونی و سلطه خود است و وقتی مردم می‌بینند که این مقاومت محصول داده است حضور خود را در صحنه حفظ می‌کنند.

طائب با اشاره به به اینکه بازی‌های رسانه‌ای غرب و آمریکا تاثیری در اراده و مقاومت مردم ایران نداشته است، گفت: آمریکایی‌ها چه زمانی که دموکرات‌ها بر سر کار بودند وچه زمانی که امروز جمهوری‌خواهان آمدند همیشه اعتماد نو به نقل از برنامه‌ای برای مقابله با مردم ایران و انقلاب اسلامی داشتند و امروز ترامپ نیز دشمنی را به حداکثر رسانده است اما هیچ تاثیری نداشته است.

وی ادامه داد: آمریکا و غرب تا دیروز به سمت هجوم حرکت می‌کرد اما امروز به دنبال مقاومت مردم ایران تمامی رفتارهای خود را از آفندی به پدافندی تغییر دادند زیرا می‌دانند مردم ایران با هیاهو جا نمی‌زنند و واقعیت‌ها را می‌بینند و با واقعیت‌ها زندگی می‌کنند.

فرآیند تولید و قابلیت‌های فنی و تشخیصی سامانه «مستعان» به زودی تشریح می‌شود
هم اکنون بخوانید

طائب گفت: هر کسی که با دشمن مبارزه می‌کند و جدی‌تر در صحنه حضور دارد دشمن هجمه بیشتری علیه او ایجاد می‌کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست − شانزده =

دکمه بازگشت به بالا