موادفروشی داماد و مادرزن در تهران

به گزارش ایسنا، سرهنگ دوستعلی جلیلیان گفت: مدتی قبل مأموران کلانتری با دریافت خبرهای متعدد مبنی بر توزیع مواد روانگردان و مواد مخدر در یکی از محلات نازی‌آباد رسیدگی به موضوع را در دستور کار خود قرار دادند و متوجه شدند که گزارش‌های واصله صحت داشته است و توزیع این مواد مخدر توسط اعضای یک خانواده انجام می‌شود.

سرکلانتر هفتم پلیس پیشگیری پایتخت با اشاره به تهیه گزارش اولیه و اخذ مجوز قضائی اظهارکرد: با هماهنگی مقام قضائی مأموران کلانتری نازی آباد روز گذشته به مخفیگاه متهمان اعزام شدند و در عملیاتی اعضای این خانواده سه نفر را دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند.

جلیلیان با اشاره به کشف مواد مخدر از مخفیگاه این افراد گفت: در بازرسی‌های انجام شده دو کیلوگرم مخدر شیشه نیز کشف و ضبط شد.

وی با بیان اینکه مواد مخدر از سوی یک مادر، دختر و داماد خانواده توزیع می‌شد، اظهارکرد: این افراد خانه‌ای دو طبقه را به محل فعالیت خود تبدیل کرده بودند و در یک طبقه زندگی و در طبقه‌ای دیگر اقدام به توزیع مواد مخدر می‌کردند.

به گفته سرکلانتر هفتم پلیس پیشگیری پایتخت برای هر سه متهم دستگیر شده پرونده‌ای تشکیل شد و آنان به همراه پرونده و مواد مخدر کشف شده در اختیار پایگاه هفتم پلیس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفتند.

انتهای پیام

از آبان ۱۴۰۰ خرید خارجی واکسن کرونا نداشتیم
هم اکنون بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 + پنج =

دکمه بازگشت به بالا