جلوگیری از فعالیت صنف پرنده فروشی در بافت مسکونی منطقه ۱۹

به گزارش ایسنا، سعید صالح محمود رباطی معاون خدمات شهری و محیط زیست با اعلام این خبر گفت: در راستای شناسایی ساختمان‌های ناایمن و پر خطر بازدیدهایی از سوی کارشناسان اداره ساماندهی صنایع و مشاغل این حوزه با حضور در ساختمانهای ناایمن نواحی پنجگانه انجام شد.

وی ادامه داد: در این خصوص سه مورد ساختمان انبار، اسباب بازی فروشی، مجسمه سازی، اقلام لوازم خانگی در ناحیه پنج، یک مورد ساختمان پارکینگ طبقاتی الماس ماهان به دلیل نداشتن حفاظ، شیب غیر استاندارد و عدم رعایت دستورالعمل ایمنی آتش نشانی اخطاریه دریافت و به زودی با حکم قضایی از ادامه فعالیت آنها جلوگیری می‌شود.

رباطی با اشاره به آغاز طرح جلوگیری از فعالیت پرنده فروش‌ها در بافت مسکونی شهری خاطر نشان کرد: در ناحیه دو یک مورد از این صنف جمع آوری و پلمپ و در ناحیه ۳  نیز یک مورد رأی صادر شد.

همچنین در ناحیه ۳ یک مورد صنف آبکاری فلز به دلیل عدم رعایت اصولی ایمنی و تولید آلاینده های زیست محیطی اخطاریه دریافت و در مرحله پلمپ قرار دارد .

 معاون شهردار منطقه یاد آور شد با اشاره به قرار گرفتن در ماه مبارک رمضان و افزایش تردد شهروندان در مساجد و تکایا ۱۰ مورد مسجد که از سوی آتش نشانی رعایت اصول ایمنی آنها به شهرداری ابلاغ شد، شناسایی و نسبت به رفع خطر و تأمین ایمنی فرسودگی کابل برق، نصب حفاظ برای راه پله ها، نصب کپسول آتش نشانی، و رفع موانع در محل عبور و مرور شهروندان اخطار داده شد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، این مسئول درخصوص جمع آوری عوامل بازیافت غیر مجاز، آتش سوزی کابل برق، پلاستیک و… در خلازیر بر شناسایی اولیه و صدور اخطاریه  به بیش از ۱۰۰ صنف آلاینده زیست محیطی تأکید کرد.

ویدئو / بازگشت به مدرسه در موج چهارم کرونا
هم اکنون بخوانید

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفت − 3 =

دکمه بازگشت به بالا