آمارهای ضد و نقیض درباره کاربران سرویس‌های گوگل!

به گزارش ایسنا، این روزها که سرویس‌های استریم موسیقی از محبوبیت و استقبال بی نظیر کاربران در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی برخوردار شده است، شرکت‌های متعددی همچون اپل اسپاتیفای و گوگل سعی دارند که با ارائه سرویس و خدمات منحصر به فرد با قابلیت‌های جدید مشترکان بیشتری را به سمت و سوی خود کشانده و نظر آنها را به خود جلب کنند.

در میان همه سرویس‌های اشتراک موسیقی و محتوای بزرگ و در حال رشد جهان، سرویس‌های استریم و پخش آنلاین موسیقی از محبوبیت و اقبال عمومی بسیار بیشتری برخوردار شده‌اند؛ به گونه‌ای که آمار و ارقام منتشر شده در سال ۲۰۱۸ میلادی نشان می‌دهد که تعداد کاربران این سرویس‌های موسیقی در ماه شاهد یک رشد و افزایش بیش از یک میلیون نفری بوده است.

حال تازه‌ترین گزارش‌های منتشر شده از سوی وال استریت ژورنال حاکی از آن است که آمار کاربران یوتیوب موزیک و گوگل پلی موزیک در طول چهار ماه گذشته ثابت مانده است و سرویس‌های استریم موسیقی گوگل تنها ۱۵ تا ۱۶ میلیون کاربر دارد این در حالی است که اسپاتیفای هم اکنون بالغ بر ۱۰۰ میلیون مشترک دارد.

البته گوگل به رسانه‌ها اعلام کرده است که آمار مشترکان و گزارش‌های مربوط به آن به درستی صورت نگرفته است، چراکه بنا بر ادعای این شرکت بزرگ از ماه مارس ۲۰۱۹ به بعد تعداد مشترکان یوتیوب پریمیوم و یوتیوب موزیک در مقایسه با سال گذشته بیش از ۶۰ درصد افزایش یافته است.

انتهای پیام

فردا؛ خودرو k125 ایران خودرو رونمایی می‌شود
هم اکنون بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 − یک =

دکمه بازگشت به بالا