رسانه‌ها و تمام دستگاه‌های متولی برای آگاه‌سازی از مضرات ماده مخدر گل وارد عرصه شوند

به گزارش اعتماد نو به نقل از ایسنا، اردشیر نوریان در مراسم افتتاح طرح کارزار رسانه‌ای پیشگیری از مصرف ماده مخدر گل، اظهار کرد: مواد مخدر همواره موجب آسیب‌های مختلف اجتماعی شده است.

وی افزود: مواد مخدر اعم از مواد روان گردان و مضر برای سلامت اجتماع، یکی از ابزاری است که توسط باندهای مافیایی مواد مخدر و تمام جریاناتی که به صورت سازمان یافته در راستای منافع خودشان برای برهم زدن سلامت اجتماع در تلاش هستند، به صورت جدی مورد حمایت است.

نوریان تصریح کرد: در کشور جوان ایران نیز برای کاهش مصرف مواد مخدر، ضرورت دارد رسانه‌ها، سازمان‌هایی همانند بهزیستی و تمام دستگاه‌های متولی برای آگاه‌سازی مردم و آموزش از مضرات مواد مخدر خطرناک همانند گل، وارد عرصه شوند.

این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: اجرای طرح کارزار رسانه‌ای پیشگیری از مصرف ماده مخدر گل یک حرکت سازمان یافته است و ضرورت دارد به صورت کامل و جدی مورد حمایت تمام دستگاه‌های اجرایی متولی و مسئولان قرار گیرد.

وی خاطرنشان کرد: امید است این تلاش‌ها موجب کاهش آسیب اجتماعی ناشی از مصرف مواد مخدر مخرب که روحیه نشاط را تضعیف می‌کند، شود و در نهایت اعتماد به نفس و امید به آینده را در جامعه رواج دهد.

نوریان با بیان اینکه اگر نتوان مبارزه جدی با مواد مخدر داشت قشر مولد، فعال و جوان جامعه از دست خواهد رفت، تاکید کرد: این قشر اصلی‌ترین سرمایه‌های اجتماعی، انسانی و ملی کشور هستند.

نماینده مردم شهرکرد در مجلس با اشاره به اینکه امروز نسل جوان در معرض خطر مصرف مواد مخدر قرار گرفته و اهمیت اجرای طرح کارزار رسانه‌ای بسیار بالاست، گفت: امید است اجرای این طرح نتایج چمشگیری را به همراه داشته باشد.

تبدیل نیروی دریایی ارتش از یک نیروی سنتی به مدرن در دستور کار است/ دوره پرسه‌های نمایشی به پایان رسیده است
هم اکنون بخوانید

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 + 10 =

دکمه بازگشت به بالا