شهروند خوب از نظر شما کیست؟

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران، ری و تجریش با حضور در دبیرستان دخترانه متانت منطقه ۱۷ تهران، زنگ آغاز سال تحصیلی را نواخت .
به گزارش اعتماد نو، محمدجواد حق شناس، عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی، همزمان با اول مهر و آغاز سال تحصیلی جدید با حضور در دبیرستان دخترانه متانت منطقه ۱۷ تهران، سال تحصیلی جدید را به دانش آموزان تبریک گفت و افزود: کشور به امید شما نشسته تا چرج تولید و دانش را به نتیجه برساند.
وی با بیان اینکه امسال این روز با دو اتفاق مهم، همراه شده است، عنوان کرد: آغاز دهه محرم که يادآور شهادت سرور و سالار شهیدان امام حسین است؛ همه ما را به یاد رشادت ها و شجاعت ها و انسانیت انداخته است.
حق شناس با تاکید بر اينکه تلاش برای رسیدن به حقیقت این روزها را بزرگ می شماریم، گفت: برای تمام ایرانیان بزرگ شمرده می شود.
وی يادآورده شد: امروز یادآور روزی است که کشور مورد حمله دشمن قرار گرفت.
وی با بیان خاطره ای از دوران دفاع مقدس و شکستن دیوار صوتی در تهران اظهار کرد: از ۳۱ شهریور ۵۹ جنگ آغاز و هشت سال کشور ما را درگیر سخت ترین روزهای خود کرد.
وی تقدیم چند هزار شهید و میلیاردها خسارت را نتیجه جنگی دانست که به ما تحمیل شد.
رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران، ری و تجریش همچنین خطاب به دانش آموزان عنوان کرد: قدم های استوارتان برای حرکت در مسیر درست برای رسیدن به آینده روشن جزو اهداف است.
وی ابراز امیدواری کرد همانگونه دانش آموز خوبی هستید، انسان خوبی باشید و به عنوان یک فعال اجتماعی برای شهر تلاش کرده و شهروند خوبی برای شهر باشید.
وی با طرح سوال “شهروند خوب از نظر شما چه وظایفی دارد” از دانش آموزان خواست بطور مکتوب به این سوال پاسخ داده و بهترین نوشته جایزه کسب کند.
دبیرستان نمونه دولتی متانت منطقه ۱۷ شهر تهران ۳۰۸ دانش آموز دارد.

اصلاح‌طلبان از حضور سیدحسن خمینی استقبال خواهند کرد
هم اکنون بخوانید

منبع: اعتماد ملی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده + چهارده =

دکمه بازگشت به بالا