باید با تکرار حقایق مربوط به امام و انقلاب مجال تحریف را از تحریف‌کنندگان بگیریم

به گزارش اعتماد نو ، رهبر معظم انقلاب در بیست و هشتمین سالگرد ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی در جمع عزاداران حاضر در حرم مطهر امام‌خمینی فرمودند: سلام و درود الهی بر فرزند شایسته نبی مکرم و احیاگر دین نبوی امام بزرگوار که امروز سالگرد رحلت دردناک آن بزرگوار را بزرگ می‌داریم.

ایشان یادآور شدند: بحث امروز بنده عمدتا چند نکته در باب امام بزرگوار و انقلاب است، اگر مجالی ماند سخنانی کوتاه در رابطه با سیاست داخلی و خارجی کشور عرض خواهم کرد.

رهبر انقلاب فرمودند: آنچه که در باب امام و انقلاب که به هم گره خورده‌اند گفته شده است همه مسائل مربوط به امام و انقلاب نیست و ناگفته‌هایی وجود دارد که باید به مرور در ذهنیت جامعه قرار بگیرد.

ایشان خاطرنشان کردند: آنچه که در باب امام و انقلاب گفته شده باید مرور شود و دوباره تکرار شود، اگر حقیقتی دوباره تکرار و مرور نشود گمان تحریف آن به مرور وجود دارد. اکثر شما می‌دانید که انگیزه‌هایی برای تحریف شخصیت امام و انقلاب است، لذا باید حقایقی را که درباره امام و انقلاب گفته شده بگوییم و تکرار کنیم و مجال تحریف را از تحریف کنندگان بگیریم.

آیت‌الله خامنه تاکید کردند:  اگر ملت ما عاشورا را در قرن‌های متمادی با اصرار تبیین و تکرار نمی‌کردند ممکن بود این واقعه از یادها برود یا ضعیف‌تر بیان شود. خطاب من شما جوانها عزیز است؛ علت اینکه جوانها دوران حماسه‌های بزرگ و پیروزی انقلاب و دوران دفاع مقدس و حرکت و مجاهدت های بزرگ را ندیده اند، جوانها اینها را شنیده اند و تاریخ است و لازم است بیشتر توضیح داده شود. ذهن جوان‌ها آماج تحریف است و می‌خواهند تاریخ را تحریف کنند.

ایمن‌سازی گود پرخطر برج میلاد با ورود سازمان بازرسی
هم اکنون بخوانید

ایشان فرمودند: رمز پیروزی حرکت امام این بود که توانست بر جوانان تکیه کند و آحاد جامعه را وارد میدان کند و در میدان نگه دارد.

 

منبع:اعتماد نو به نقل از ایلنا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × 1 =

دکمه بازگشت به بالا