مازنی در واکنش به لغو سخنرانی زیباکلام؛ باید با استمرار این رفتارهای غیر منطقی مقابله کرد

اگر اعتماد جوانان آسیب ببیند، اگر انسجام ملی که مورد عنایت ویژه مقام معظم رهبری است دچار خلل شود، اگر گسل های سیاسی، قومی، جناحی و…در چهارچوب قانون مدیریت نشود، و اگر همه به قانون اساسی تمکین نکنیم و اگر راه را بر منادیان تفرقه و اختناق نبندیم، دیگر سنگ روی سنگ بند نخواهد شد.

 به گزارش اعتماد نو به نقل ازگفتگو، احمد مازنی نماینده تهران و عضو فرارسیدن امید در واکنش به لغو سخنرانی صادق زیبا کلام در قزوین در کانال تلگرام خود نوشت:

هردم از این باغ بری می رسد!
گویا بعد از لغو سخنرانی جناب مطهری در مشهد، سخنرانی دکتر زیباکلام هم در قزوین به دستور دادستان لغو شد، اگر خبر درست باشد باید با استمرار این رفتارهای غیر منطقی مقابله کرد.
توجیهی که در این موارد مطرح می شود پیشگیری از وقوع جرم است! بر این اساس، همه مردم در معرض حوادث احتمالی هستند! ای کاش زمانی که اموال مردم در بانک ها به حراج مختلسین قرار گرفته بود مسولین ذیربط مراقبت می کردند، ای کاش روزی که به نام دور زدن تحریم سرمایه های کشور را به دست دزدان نوکیسه سپرده بودند، اقدامات پیشگیرانه صورت می گرفت! چه شده است که قلم پیشگیری فقط برای کنترل آزادی بیان و قلم، روان است؟ من به مواضع سخنرانان کاری ندارم، این رویه برای امنیت ملی آسیب زا است، اگر اعتماد جوانان آسیب ببیند، اگر انسجام ملی که مورد عنایت ویژه مقام معظم رهبری است دچار خلل شود، اگر گسل های سیاسی، قومی، جناحی و…در چارچوب قانون مدیریت نشود، و اگر همه به قانون اساسی تمکین نکنیم و اگر راه را بر منادیان تفرقه و اختناق نبندیم، دیگر سنگ روی سنگ بند نخواهد شد.
من بزرگان همه جناح را به هم گرایی دعوت می کنم، این واگرایی به نفع هیچ کس نیست.
مصر به دنبال سیاست موازنه‌ای با ایران است/ قاهره برای ایجاد سیستم یکپارچه دفاع هوایی و تشکیل ناتوی عربی تحت فشار است
هم اکنون بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نه − 6 =

دکمه بازگشت به بالا