لزوم توجه ویژه به احزاب در فرایند تصمیم سازی اصلاح طلبان

به گزارش اعتماد نو به نقل از روابط عمومی حزب اعتماد ملی؛ قائم مقام دبیرکل حزب اعتماد ملی اخیرا میزبان «مرتضی حاجی» رئیس کمیته تعامل و رایزنی شورایعالی سیاستگذاری اصلاح طلبان بود.

در این نشست صمیمی، طرفین با بیان تاریخچه و دلایل تشکیل شورایعالی سیاستگذاری اصلاح طلبان بر نقش شایسته و محوری احزاب اصیل و ریشه دار که در برهه های مختلف سیاسی امتحان خود را پس داده اند، تاکید شد.

رسول منتجب نیا، انتقادات حزب متبوع خود به ترکیب و ساختار این شورا را بیان نمود و عنوان کرد:
نحوه انتخاب اعضای حقیقی و حقوقی شورایعالی سیاستگذاری اصلاح طلبان این شائبه را برای اکثر نیروهای فعال حزبی ایجاد کرده است که توجه لازم و مورد انتظار بهه احزاب قوی نشده است.
حزبی که در طول سالهای گذشته برای اندیشه اصلاح طلبی هزینه های بسیاری داده است و در بدترین شرایط سیاسی از هویت و شخصیت های اصیل اصلاحات دفاعع نموده، اینک مورد بی مهری قرار گرفته است.

در راستای بهبود بخشیدن به شرایط فعلی و رسیدن به وحدت حداکثری پیشنهاد می شود، در ترکیب شورایعالی سیاستگذاری اصلاح طلبان و ساختار کمیته های آن اصلاح شده و بازنگری لازم صورت پذیرد و آب رفته به جوی باز گردد تا موجبات خوشحالی همه دلسوزان و علاقمندان جریان اصلاح طلبی کشور برای نیل به یک پیروزی شکوهمند در انتخابات پیش رو، بیش از پیش فراهم گردد.

در ادامه جلسه مرتضی حاجی، رئیس کمیته تعامل و رایزنی شورایعالی سیاستگذاری اصلاح طلبان ضمن توجه به این نقطه نظرات، گفت:

فلسفه وجودی تشکیل شورایعالی سیاستگذاری اصلاح طلبان ایجاد ساختاری برای استفاده از تمامی ظرفیتهای اصلاح طلبان است و هیچ کس رضایت ندارد احزاب بزرگ و به خصوص، حزب اعتماد ملی که یکی از موثرترین و فعال ترین احزاب اصلاح طلب است، مورد کم لطفی قرار بگیرد .
وزیر دولت اصلاحات ادامه داد :
دغدغه شخصیت ها و بزرگان اندیشه اصلاح طلبی، همواره وحدت حداکثری بوده و بنده به عنوان نماینده تام الاختیار شورایعالی سیاستگذاری اصلاح طلبان، دغدغه هایی موجود احزاب را تایید می کنم و تلاش خواهم کرد تا با تعریف راهکار منطقی، حداکثر بهره برداری از ظرفیت عظیم احزاب و نیروهای حزبی در سراسر کشور به عمل آید.

جلسه شورای مرکزی حزب اعتماد ملی برگزار می شود
هم اکنون بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

10 + 1 =

دکمه بازگشت به بالا