دور جدید حملات از جنوب لبنان به سرزمین‌های اشغالی

منابع رسانه‌ای بعد از ظهر امروز (سه‌شنبه) از حملات جدید حزب‌الله لبنان به مواضع ارتش رژیم صهیونیستی در شمال سرزمین های اشغالی خبر دادند.

به گزارش اعتماد نو به نقل از ایسنا، شبکه المیادین در این باره اعلام کرد که چندین موشک از خاک لبنان به سمت پایگاه‌های «برکه ریشا» و پادگان «زرعیت» در منطقه «الجلیل غربی» در شمال سرزمین‌های اشغالی پرتاب شد.

منابع رسانه‌ای عبری نیز در این باره گزارش دادند که چهار موشک از لبنان به سمت «مسکاو عام» پرتاب شد و چند موشک نیز به منطقه «رامیم» اصابت کرد.

این منابع اعلام کرده‌اند که علی‌رغم اصابت این موشک‌ها به سرزمین‌های اشغالی اما آژیرهای خطر در مناطق هدف قرار گرفته شده به صدا در نیامده است.

برخی منابع نیز از وقوع چند انفجار در «مرگلیوت» و به صدا درآمدن آژیرهای خطر در این منطقه برای دومین بار طی امروز خبر دادند.

شبکه المیادین همچنین از حملات هوایی رژیم صهیونیستی به مناطقی در اطراف شهرک‌های «الناقوره» و «مروحین» در جنوب لبنان خبر داده است.

حزب‌الله لبنان صبح امروز نیز چند پایگاه و پادگان ارتش رژیم صهیونیستی را هدف قرار داده بود.

یک روز پس از آغاز تجاوزات رژیم اشغالگر به نوار غزه از هفتم اکتبر، حزب‌الله لبنان اولین طرف در محور مقاومت بود که با انجام حملاتی به شمال فلسطین اشغالی، رسما به عملیات فلسطینی طوفان‌الاقصی ملحق شد و پس از آن مرزهای لبنان و سرزمین‌های اشغالی فلسطین به صورت روزانه و تقریبا ۲۴ ساعته صحنه تبادل آتش میان حزب‌الله لبنان و ارتش رژیم صهیونیستی شده‌ است.

رسانه‌های عبری گزارش دادند از زمان آغاز نبرد طوفان‌الاقصی و شلیک موشک از جنوب لبنان، چندین افسر و نظامی صهیونیست کشته و ده‌ها پایگاه نظامی آن‌ها توسط حزب‌الله هدف گرفته شده‌ است و به همین دلیل کابینه تندرو «بنیامین نتانیاهو» مجبور به تخلیه هزاران شهرک‌نشین از شمال فلسطین اشغالی شد و تعدادی از شهرک‌نشینان هم خودشان از منطقه فرار کردند.

کاخ سفید: ترامپ و صالح برای بقای نیروهای آمریکایی در عراق محرمانه توافق کردند
هم اکنون بخوانید

اخیرا رسانه‌های عبری فاش کردند که این شهرک‌نشینان صهیونیست حاضر به بازگشت به خانه‌هایشان نیستند و می‌گویند که کابینه نتانیاهو توجهی به سرنوشت آن‌ها نداشته و آن‌ها را رها کرده‌ است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × سه =

دکمه بازگشت به بالا